خوش آمدگويي
مردي از خانواده نور
اللهم عجل لوليك الفرج
یک شنبه 17 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 9:2 ::  نويسنده : منتظر

باسلام

به وبلاگ مردي از خانواده نور خوش آمديد

اميدواريم از اين وبلاگ خوشتون بياد

ما را در پيشرفت هرچه سريعتر اين وبلاگ ياري كنيد

تعجيل در فرج آقا امام زمان صلوات



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت16:18---12 مرداد 1392
سلام وبت خیلی شلوغ ودر همه برای پر بازدید شدن سعی کن خلوتش کنی

فرزانه
ساعت13:42---24 تير 1391
سلام دوست من
وب زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن هرچند من لینکت کردم


بی وفا
ساعت10:55---18 تير 1391
سلام
با دیگه از تاریکی خسته شدم بروزم
حتما بیای
التماس دعا


hossein
ساعت14:42---17 خرداد 1391
سلام داداش .خدا قوت.
ممنون که بهم سرزدی و لینکم کردی.
باز هم با منتظرتم.


بی وفا
ساعت22:43---14 خرداد 1391
ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان


hossein
ساعت10:00---14 خرداد 1391
سلام دوست من.
خسته نباشی.
وبلاگ مفیدی داری.
اگه قابل دونستی یه سر هم به من بزن.
من لینکت می کنم.
التماس دعا...


همینه
ساعت10:06---2 خرداد 1391
وبلاگ خوبی داری 3 خرداد گرامی باد . لینکت کردم با اجازه منتظر پیامت هستم .

somaye
ساعت19:09---1 خرداد 1391
سلام دوست عزیز مرسی از نظرت
وب شما هم خیلی عالیه
من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام
"وبلاگ عاشقانه" لینک کنید
مرسی


farzaneh
ساعت11:02---28 ارديبهشت 1391
salam baradar ya khahare aziz agar waqt kardid sari ham be ma bezanid be zibayee web shoma nist ama khali az lotf ham nist

بی وفا
ساعت6:10---27 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون که به من سر زدید
شما با افتخار لینک شدید
باز بیا منتظر
یا زهــــــــــــــــــــــــرا


بی وفا
ساعت8:29---26 ارديبهشت 1391
سلام
دوست عزیز
عالی بود
اگه مایل بودی بیا تبادل خوشحال میشم
یا زهــــــــــــــــــــرا


خط خطی های عاشقانه
ساعت16:43---17 ارديبهشت 1391
از من رمیده ای و من ساده دل هنوز
بی مهری و جفای تو باور نمی کنم
دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این
دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم

رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید
دیگر چگونه عشق تورا آرزو کنم
دیگر چگونه مستی یک بوسه تورا
دراین سکوت تلخ و سیه جستجو کنم









سلام وب عالی داری
من لینکت کردم اگه دوست داشتی منم بلینک


محمد
ساعت9:35---17 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارین تغذیش کنید بهتره . مایل به تبادل لینک هستید؟

بخشنده
ساعت9:21---17 ارديبهشت 1391
سلام از وبلاگت خوشم اومد
پس مطالبش كجاست؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید اميدوارم در اين وبلاگ به شما خوش بگذره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

نرم افزار تبادل لینک هوشمند

ما را بانام مردي از خانواده نور لينك كنيد سپس آدرس خود را در زير نوشته

تا شما هم لينك شويد

با آرزوي مؤفقيت براي شما دوستان عزيز منتظر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 34424
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1